Lądowanie ze sprawdzoną firmą

Sprzedawcom zależy, aby klient skupiony był wyłącznie na zakupie rzeczy, którą zamierzają mu zaproponować. Chcą, żeby nie miał wątpliwości, żeby wiedział, że oferują mu wyłącznie sprawdzoną jakość i gwarancję zadowolenia. O ile w tradycyjnym marketingu sprawa przedstawia się dość jasno, o tyle w erze usług internetowych sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana.

Strona z jednym celem - Landing Page

Tworzenie landing page Kraków rozpoczyna się od określenia celu, jakiemu ma służyć witryna. Chodzi o sprzedanie, nakłonienie do kupna, prenumeraty albo rejestracji w serwisie? Może firma pragnie przekierować potencjalnego klienta na swoją stronę domową, ale najpierw musi przykuć jego uwagę?

Często tworzenie landing page połączone jest z marketingiem e-mailingowym na zasadzie łączności – w newsletterze rozpoczyna się krótka historia, zaś na „stronie lądowania” pojawia się jej zakończenie wraz z korzyściami, jakie przyniesie klientowi zakup proponowanego towaru.

Istnieją specjalne wytyczne podpowiadające, w jaki sposób stworzyć stronę tak, aby przyciągała klientów oraz skłaniała ich do wykonania określonych działań na jakich zależy twórcom. To przede wszystkim: dopracowanie strony wizualnej, magnetyzujące nagłówki, widoczne przyciski CTA oraz proste formularze niewymagające wiele czasu na wypełnienie.

Inne formy marketingu - dedykowane landing page

Aby móc skutecznie promować stronę w Internecie, niezbędnie jest tworzenie zaplecz Kraków. Na stronach przeznaczonych do promowania innych treści znajdują się artykuły przygotowane pod przeglądarki. Wykorzystywane są odpowiednie słowa kluczowe pozycjonujące na daną frazę oraz nieco oczywiste, ale wciąż przydatne informacje dla czytelników.