Testy A/B Kraków

Testy A/B Kraków

to proste narzędzie, które znacząco oddziałuje na współczynnik konwersji. Pozwala na szybkie określenie, czy zmiany wprowadzone na stronie przedsiębiorstwa były właściwe. Metoda ma na calu stworzenie dwóch wersji witryny. Pierwsza wersja A to strona przed wprowadzeniem zmian. Druga wersja B to strona ze zmienionymi elementami. Zadaniem testu jest określenie, czy wprowadzone nowości zwiększają zainteresowanie odbiorców, a także poprawiają wyniki sprzedaży produktów i usług.

Testy A/B są idealne zarówno dla stron internetowych z dużym ruchem, jak i mniejszym. Oczywiście, im mniejszy ruch na stronie internetowej, tym wolniej przeprowadza się badanie. Na szczęście istnieje wiele sposobów na to, aby test był efektywny i skuteczny. Przede wszystkim, dobrze testować te elementy, które mają największy wpływ na współczynnik konwersji. Ponadto, wersja testowa powinna posiadać zupełnie odmienny design, a także znaczące zmiany w nagłówkach, treściach, czy też formularzach zakupu.

Testy A/B to nie tylko badanie jednej wersji witryny. W tym samym czasie może być testowane kilka wariantów strony internetowej. Otrzymane informacje poddawane są dogłębnej analizie. Dzięki temu można określić, które elementy najlepiej wpasowują się w aktualne trendy i preferencje odbiorców. Dostosowywanie strony przedsiębiorstwa do wymagań odbiorców pozwala na zwiększenie sprzedaży, a tym samym zysków z działalności. Dodatkowym atutem jest fakt, że ulepsza się to, co przedsiębiorstwo już posiada. Nie trzeba ponosić dodatkowych kosztów reklamowych.